Print Services


Voorkomen > Genezen

Home
Wie zijn wij?
Producten
RFID
Barcode Printing
Barcode Scanning
Label Printing
Consumables
Matrix Printing
Print Services
Storage Services
Storing Melden
Reseller
Downloads
Winkel
Aanbieding
Contact


Print, Copier, Fax en Scanner Services

De printer speelt tegenwoordig vaak een belangrijke rol binnen bedrijfsprocessen. Toch wordt deze rol vaak onderschat bij bedrijven. Voorbeelden van belangrijke bedrijfsprocessen zijn het afdrukken van officiële bedrijfsdocumenten zoals facturen of de printer maakt deel uit van de productie binnen de industriële omgeving (hangt aan lopende band of weegbrug). Wanneer er op deze plaatsen printerstoringen plaatsvinden is er paniek in de tent. De voorzieningen hieromtrent zijn dan soms niet goed geregeld waardoor het probleem niet direct opgelost kan worden, hetgeen zorgt voor grote problemen zoals facturen die niet verstuurd kunnen worden tot het stil staan van de totale productie binnen een bedrijf. Het is dus altijd raadzaam om deze problemen voor te zijn, vandaar dat ServICT het devies heeft voorkomen > genezen.  

ServICT is een uitstekende partner voor het invullen van uw printerservice behoefte.

Wanneer er gesproken wordt over printeronderhoud dan heeft u te maken met een aantal standaardproducten en maatwerkproducten. Er zijn tal van mogelijkheden om service te verlenen op uw printer(s) of printerpark. U kunt bij ServICT een aanvraag neerleggen voor objectief advies omtrent het invullen van de service op uw printer(s) of printerpark. Wanneer u zoekt naar een oplossing dan kunt u terecht bij een van onze Account Managers die samen met u een gepast serviceprodukt kunnen samenstellen.
U kunt onze Account Managers bereiken via 0299-410464 of sales@servict.nl

Naast de maatwerk serviceproducten heeft ServICT heeft een aantal standaard serviceprodukten binnen haar portfolio.
Voorbeelden hiervan zijn:


Time material

Wanneer u bij ServICT een storing aanmeldt zonder contract, heeft u te maken met een aantal tarieven te weten arbeidsloon en voorrijkosten. De verbruikte onderdelen worden op basis van nacalculatie gefactureerd. De gemiddelde responsetijd bedraagt 2 dagen.

Voorrijkosten                 : € 85,00

Field Service monteur     : € 90,00 per uur

 

Next day on-site service contract

Het tarief voor deze contracten is niet standaard. De waarde voor dit tarief wordt bepaald door de aanschafwaarde van de printer. Mocht u een aanvraag hebben voor een contract, dan berekenen wij n.a.v. deze waarde de contractprijs. Dit kan aangeboden worden voor een periode van 1 of 3 jaar. Facturering geschied vooraf ineens. De voorwaarden voor een next day on-site contract zijn:

Inhoud serviceovereenkomst:

  • Next day on-site responsetijd gedurende werkdagen

  • Dekking voor materiaal, arbeid en voorrijden

  • Maximale downtijd van 24 werkuren na bezoek van de service engineer

  • In geval van overschrijding downtijd, tijdelijk gelijkwaardige apparatuur te leen

  • Niet inbegrepen is het verbruik van consumables en supplies, zoals linten, toner, drum, process unit enz.

  • Voor labelprinters is het exclusief printhead

  • Voor laserprinters is het exclusief maintenance kits

  • Daarnaast exclusief opties, interfaces en netwerken, mits anders in de omschrijving is aangegeven

  • Als blijkt dat tijdens het verhelpen van een storing het materiaal niet meer leverbaar is, zal in overleg naar een passende oplossing worden gezocht

 

Strippenkaart

Met de strippenkaart koopt u een aantal service uren vooraf in. Er is in dit geval geen maandelijks terugkerende kostenpost voor onderhoud en/of beheer; u kunt op het moment dat het nodig is een beroep doen op onze service. Via de strippenkaart verrekenen wij de mensuren, materialen en voorrijkosten. Per aangemelde storing wordt 1 strip verrekend voor de voorrijkosten.

Iedere strip staat voor een uur ondersteuning. Voor iedere service aanvraag wordt een aantal strippen van de kaart afgeboekt naar aanleiding van de verbruikte uren. Het staat u vrij de strippen naar goeddunken te gebruiken. Alle ServICT diensten vallen onder het strippenregime: printeronderhoud, preventief onderhoud enzovoorts.

Een strippenkaart geeft directe toegang tot meerjarige ervaring van ServICT op technologisch vlak op het gebied van back-up-, print-, systeem- en netwerkexpertise. Daarnaast is het grote voordeel van de strippenkaart ten opzichte van een servicecontract, dat de strippen onbeperkt houdbaar zijn en dit terwijl u een gegarandeerde responsetijd heeft.

ServICT heeft een aantal verschillende strippenkaarten binnen haar portfolio. De verschillen zitten met name in de reactietijd en dekking. U heeft dus met een strippenkaart een gegarandeerde responsetijd en dekking.

 

strippenkaart:

Brons

Zilver

Goud

Platinum

reactietijd:

16 u

8 u

8 u

8 u

dekking:

5 x 8 uur

5 x 8 uur

7 x 8 uur

7 x 24 uur

verrekening per:

60 minuten

60 minuten

60 minuten

60 minuten

kosten:

10 u = €   750,--

20 u = € 1475,--

40 u = € 2800,--

10 u = €  950,--

20 u = € 1850,--

40 u = € 3500,--

10 u = € 1250,--

20 u = € 2400,--

40 u = € 4600,--

10 u = € 1500,--

20 u = € 2800,--

40 u = € 5200,--

 

Preventief onderhoud

Wanneer u de technische levensduur van uw printers wilt verlengen adviseren wij als ServICT om jaarlijks 1 maal preventief onderhoud te laten plegen op uw printer(s) of printerpark. Naast het verlengen van de technische levensduur zorgt het preventief onderhoud voor een hogere afdrukkwaliteit. Voor het preventief onderhoud hanteren wij onze time material tarieven. Gemiddeld is een monteur een half uur tot 3 kwartier bezig om preventief onderhoud te plegen op 1 printer. Ook bij preventief onderhoud wordt het arbeidsloon verwerkt per half uur.

Voorrijkosten                 : € 85,00

Field Service monteur     : € 75,00 per uur

 

Inhoud Preventief Onderhoud:

  • Dekking voor arbeid en voorrijden

  • Uitgebreid nakijken, schoonmaken en testen van de printer

  • Materiaalverbruik wordt op basis van nacalculatie in rekening gebracht

Back to top

 


Vragen en/of problemen aangaande deze site kunnen gestuurd worden naar info@servict.nl
Copyright © 2002-2006 ServICT. Alle rechten zijn voorbehouden.